Projekt denko 13/2016

Cześć Kochani!

Dzisiaj będzie kolejny projekt denko, tyle ostatnio zużywam produktów, że dzielę je na 2 części w miesiącu. Staram się to robić na bieżąco, póki pamiętam jak coś działało.


Zapraszam serdecznie!

Legenda:

Kupię ponownie.
Może kupię
Nie kupię ponownie.




Antyperspirant fresh & natural 48 H Nivea 50 ml - był to produkt bardzo średni. Zaraz po zaaplikowaniu musiałam bardzo długo czekać na to by się wchłonął. Zapraszam do recenzji: TUTAJ

Deodorant w atomizerze Get Ready Adidas 75 ml - dostałam ten produkt w prezencie. Świetny, słodki, owocowy zapach. Długo się utrzymywał na ubraniach, ciele i włosach. Odkupię go, ponieważ bardzo mnie zaintrygował. Pobudzał zapachem i dodawał energii. Nie był to zapach mdły. Nie jestem fanką słodkich zapachów, ale ten zaskoczył mnie.


Olejek do ciała antycellulitowy brzoza i pomarańcza Alterra 100 ml - zapach był bardzo energetyczny, odprężający. Produkt w cenie regularnej był dość drogi. W połączeniu z bańką chińską skóra była gładka i lśniąca. Skóra na łydkach miała ładniejszy koloryt, jakby musnęła promieni słońca. Używałam także do: włosów, ciała, wanny, golenia, twarzy. Zapraszam do recenzji: TUTAJ

Aksamitna maseczka odbudowująca Nutrive Vegetal Yves Rocher 75 ml - produkt o aksamitnej konsystencji, Często używałam jej jako krem do twarzy, gdy moja skóra wyglądała na zmęczoną. Zapraszam do recenzji: TUTAJ



Łagodzące chusteczki oczyszczające cera sucha i wrażliwa Visage Nivea 25 sztuk - na początku były mokre, po 2 tygodniach stały się suche. Nasączałam je przegotowaną wodą i nadal zmywały wszystko. Miały bardzo przyjemny zapach.

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom do skóry normalnej, tłustej i mieszanej Oczyszczanie Liście Manuka Ziaja 75 ml - produkt był bardzo wydajny. Posiadał ostre drobinki. Trzeba było delikatnie masować by nie zedrzeć sobie skóry. Zapraszam do recenzji: TUTAJ




Automatyczna kredka do oczu 050 Snow Miss Sporty - była koloru białego, matowa. Rysik był twardy. Nakładałam na linię wodną, z której po chwili znikała i pojawiały się łzy. Oczy były zaczerwienione.



Pasek oczyszczający na nos Cettua 1 sztuka - dobrze oczyszczał z zaskórników.

Pasek oczyszczający na czoło Cettua 1 sztuka - dobrze oczyszczał z zaskórników

Mleczny olejek do pielęgnacji ciała Algi Morskie Bielenda - kiepski produkt. Lepił się i nie wchłaniał się.



Jedwabista odżywka z wyciągiem z owsa Yves Rocher 150 ml -  cudownie rozprowadzała się na włosach. Posiadała bardzo intensywny zapach, który pozostawał nawet po wyschnięciu. Stosowana raz na tydzień sprawdzała się idealnie. Nie obciążała włosów. 




Antyperspirant Pink Pomelo Balea 200 ml -zakupiłam w Niemczech w drogerii DM za 65 centów. Cudo! Zapach orzeźwiający, bardzo dobrze chronił przez 8 h. Zapach utrzymywał się przez cały dzień, nie bielił ubrań.

Cukrowy peeling do ciała brzoskwinia i mango Tutti Frutti Farmona 300 g - cukier miał dość grube ziarenka. Lepiej sprawdza się na sucho. Zapchał moją skórę, na plecach pojawiły się zmiany ropne z wysiękiem. 





Mineralny róż do policzków nr 05 Lovely 3,2 g - znalazł się w poście o ulubieńcach roku (zapraszam TUTAJ) mój pierwszy róż w dorobku. Piękny, delikatny kolor. Można było stopniować kolor. Buzia wyglądała na świeżą i zdrową. Na razie nie kupię ponieważ używam inny, ale polecam. Zapraszam do recenzji: TUTAJ

Mascara pogrubiająca, stymulująca wzrost rzęs Growing Lashes Wibo 8 g - była super! Posiadał małą, precyzyjną, sylikonową szczoteczkę. Wydłużała, podkręcała, delikatnie pogrubiała rzęsy. Efekt utrzymuje się do 12 h. Bardzo dobry czas jak na produkt za 10 złotych.

Mascara do rzęs nadający efekt sztucznych rzęs False Lashes Lovely 11 g - produkt po otwarciu był suchy. Wcześniej nie był przeze mnie otwierany. Także totalne zaskoczenie. Kruszył się i w ogóle był nie do stosowania. Dwa razy użyłam i nawet fajny produkt, miał dużą szczoteczkę z włosia.




Ilość pełnowymiarowych produktów: 15 

Ilość próbek: 1 




Mieliście, któryś z tych kosmetyków?




Pozdrawiam, Ania :)

Komentarze

  1. ta woda z addidasa jest piękna:) na wiosnę do niej wracam:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja będę jej zwolenniczką. Również obserwuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop