Aksamitna maseczka odbudowująca Nutrive Vegetal Yves Rocher

Cześć Kochani! Dzisiaj Wam chciałam przedstawić recenzję mojego ulubieńca ostatnich miesięcy. W tym poście będzie mowa o maseczce do twarzy marki Yves Rocher. Jedni powiedzą: maseczka jak maseczka, drudzy: (tacy jak ja), ze to miłość od pierwszego użycia :) Stosuję ją jako krem do twarzy na dzień, gdy moja skóra wygląda na zmęczoną.

Zapraszam na recenzję! :)




ZAPACH: urzekający, piękny

FORMUŁA: gęstego kremowego musu

POJEMNOŚĆ: 75 ml

WAŻNOŚĆ OD OTWARCIA: data czerwiec 2017 roku

OPAKOWANIE: plastikowe, poręczne, miękka tubka, z otworu wydobywa się odpowiednia ilość produktu

KOLOR:  biały

CENA: około 39 złotych (znacznie taniej w promocji)















Opis producenta: Aksamitna maseczka Aksamitna maseczka wzbogacona o koncentrat z Jesionu, pobudzający produkcję lipidów. 
Dzięki niemu Twoja skóra będzie intensywnie i trwale odżywiona. Produkt likwiduje uczucie ściągania i natychmiast przywraca skórze komfort.

















Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
● Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z jesionu, olejek makadamia.
● Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
● Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez sztucznych barwników.




MOJA OPINIA

Zalety produktu:
  • fantastyczny zapach;
  • opakowanie;
  • ładnie nawilża i odżywia zmęczoną skórę;
  • bardzo wydajny (rekompensuje cenę);
  • nie podrażnia;
  • skóra jest miękka i gładka;
  • stosowany jako krem na dzień ładnie rozświetla skórę;
  • stosowany pod makijaż dobrze trzyma podkład i korektor nic się nie roluje;
  • bardzo dobrze się rozsmarowuje;
  • wchłania się w 100 %;
  • nie pojawiają się po nim niedoskonałości;
  • nie zapycha porów skórnych.
Wady produktu:
  • cena;
  • długo się wchłania.

Ocena: 4,5/5


Mimo tej wysokiej ceny, kupiłabym ja ponownie, Nic tak nie odżywia mojej skóry jak ta maseczka. Naprawdę szczerze polecam!


Używałyście innych maseczek do twarzy marki Yves Rocher? 

Pozdrawiam, 
aniuska1807 :) 

Komentarze

  1. Oj nawet nie znam tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz skórę zmęczoną, zszarzałą (ja mam mieszaną w kierunku suchej) to polecam naprawdę!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop