Hity roku 2015 :)

Mineralny róż Lovely 3,2 g - moje odkrycie roku.
W 2015 roku zaczęłam przygodę z różem, wcześniej takich produktów nie używałam.
Ja mam w odcieniu 05. Nie można sobie nim zrobić krzywdy, ponieważ jest delikatny. 



Kremowy kamuflaż / korektor Catrice 3g.
Mam go w odcieniu 010 Ivory, używałam go przez okres 7 miesięcy. Wystarczy niewielka ilość.
Dobrze zakrywa strupy, blizny. Czasem też użyłam go jako korektora pod oczy, ale nie zakrył w 100% moich cieni. Wystarczy na wieki, bo jest niezwykle wydajny. 
Według mnie najlepiej wygląda zaaplikowany przy pomocy palca (lepiej się wtedy wtapia). Nakładany pędzelkiem nie wygląda dobrze. 
Kamuflaż / korektor należy zagruntować pudrem, bo nieprzypudrowanie powoduje starcie się produktu. 




Perfumetka 22 ml o nr 043 for woman. 
Zakupiłam na stronie Perfumerii Neness za 12 złotych. Jest odpowiednikiem perfum Dolce&Gabbana Light Blue.
Na perfumy oryginalne szkoda mi pieniędzy, a tak naprawdę są dla mnie za drogie.
Jest to dla mnie zapach dość orzeźwiający i cytrusowy.




Konturówka do ust Ultra Glimmerstick o odcieniu Mystery Mauve. 
Piękny zgaszony odcień różu połączony z brązem. Na usta nanosi się szybko, jest miękka. 
Zakupiona za 9 złotych w Avon.




Dezodorant Original Old Spice 150 ml. 
Używam go i ja! Tak, tak to dla mężczyzn ja wiem! W tym roku preferuje męskie dezodoranty, ponieważ lepiej mnie chronią. Zapach nie przeszkadza w użytkowaniu, mocny na początku rozpylania, po czasie jest mniej wyczuwalny.


  

Krem wybielający ochronny na dzień SPF 20 do skóry z przebarwieniami Ziaja Med 50 ml. Kupiłam w sklepie stacjonarnym Ziai. Już zużyłam 3 opakowania. Używam go tylko w okresie jesieni, zimy. Produkt bezzapachowy. Trochę bieli twarz. Łączę go z kremem z filtrem. Doskonale rozjaśnia przebarwienia, wchłania się około 10 minut. 



Szampon codzienna pielęgnacja do każdego rodzaju włosów Ziaja 400 ml. Szampon kosztuje około 7 złotych. ma przepiękny landrynkowy zapach. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, odbija je od nasady. Ma przeźroczystą konsystencję. Włosy są lśniące. Kilka razy zmywałam nim olej z włosów (po 2-krotnym myciu włosów). Świetnie zmywa olej. 





A jacy są Wasi ulubieńcy roku?


Pozdrawiam,
aniuska1807 :) 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Tusz do rzęs pogrubiająco - stymulujący wzrost rzęs Growing Lashes Wibo