Projekt denko 14/2016

Dobry wieczór Kochani!

Jak Wam mijają jesienne wieczory? Mnie bardzo szybko ;) 

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na kolejny post z serii projekt denko. Jak wiecie albo i nie - jestem tytanem w ilości zużywanych produktów. 

Zdarza się tak, że pootwierane produkty mam pochowane w szafkach i mam ochotę otworzyć nowe. Ostatnio biorę się za siebie i coraz lepiej mi idzie. Dlatego też projekt denko pojawia się u mnie na blogu 2 razy w miesiącu. 

Chciałabym, by Was coś zaciekawiło (nawet tą małą ilością zużytych rzeczy), a nie przynudzało. Staram się również, by te projekty denko miały szerszą i szczerą recenzję. A nie zdania typu: był ok, czy był fajny. 

Pamiętajcie, że do każdego postu wkładam całe serce - odpowiednio się do tego zabieram. Nie robię nic na siłę i pokaz.

Zapraszam serdecznie!


Legenda:
Kupię ponownie
Może kupię 
Nie kupię ponownie






Cień do powiek Matt Eyeshadow nr 505 My Secret 3 g - pod koniec użytkowania bardzo się pylił. Miał bardzo dobrą pigmentację, wytrzymywał 5 h na tłustej powiece z bazą. Kosztował bardzo niewiele. Na razie nie wrócę, ale polecam! Zapraszam do recenzji:  TUTAJ




Nawilżający płyn micelarny Hydra Vegetal Yves Rocher 200 ml - był bardzo delikatny dla skóry i oczu wrażliwych. Bardzo wydajny. Szybko rozpuszczał tusz do rzęs i eyeliner. Czasem stosowałam go jako poranny tonik w pielęgnacji mojej twarzy. Zapraszam do recenzji: TUTAJ 

Żel do mycia do cery mieszanej Fruity Flirt Synergen 150 ml - produkt bardzo kiepski. Konsystencją przypominał rozwodniony kisiel. Bardzo podrażniał: czy to tłustą strefę T, suche policzki, a nawet normalną szyję i dekolt. Ściągał twarz jak po wstrzyknięciu botoksu (tylko w odwrotną stronę). Najlepiej ten produkt omijać szerokim łukiem. Zapraszam do recenzji: TUTAJ




Pianotwory do kąpieli Foam Makers 9 sztuk - w opakowaniu były 3 warianty zapachowe: limonka, pomarańcza i truskawka. Zapachy były delikatnie chemiczne, ale przyjemne. 1 sztuka pianotworu wyglądała jak przeźroczysta kapsułka w środku wypełniona kolorowym płynem. W kontakcie z ciepłą wodą - produkt rozpuszczał się razem z otoczką. Woda była zabarwiona na kolor wybranej kapsułki. Piana była dość duża. Skóra po kąpieli, nie potrzebowała już balsamowania. 





Płatki kosmetyczne Isana 140 sztuk - były to grube płatki, które się cały czas rozwarstwiały. Wata z pomiędzy nich migrowała po całej twarzy. Były miękkie. 

Pasek na czoło/brodę Cettua 1 sztuka - cudownie oczyszcza z zaskórników. Na pewno są dostępne w Rossmannie. 




Bezalkoholowy tonik do skóry wrażliwej Soft Touch Synergen 200 ml - okropny, o klejącej się formule tonik, który wcale nie nawilżał. Nie był delikatny. Zapraszam do recenzji: TUTAJ


Automatyczna kredka do oczu Mini - me eyeliner 040 Eucalyptus Miss Sporty - był to piękny odcień butelkowej metalicznej zieleni. Mimo tego, że musiałam ją co trochę poprawiać. Kupiłam ją ponownie na promocji - 49% w Rossmanie (zapraszam TUTAJ). Odkupiłam ją głównie ze względu na kolor. Zapraszam do recenzji: TUTAJ



Pasta do zębów o działaniu wybielającym Dental Care Meridol 75 ml - pasta miała dość dziwny posmak. Nie był to posmak miętowy. Nie zauważyłam wybielania zębów. Nie podrażniała wrażliwych dziąseł. Jedynie dawała uczucie mrowienia języka.


Puder prasowany matujący Matt Finish Powder 01 jasny beż Sensique 13 g - cudowny matujący puder za grosze. Dawał przepiękny mat w strefie T na 10 h. Miał bardzo ładny kolor, który nie ciemniał. Dobrze również wyglądał nałożony samodzielnie. Ładnie pachniał. Malutkim minusikiem było mało solidne opakowanie.



Ilość pełnowymiarowych produktów: 10

Ilość próbek: 0




Mieliście, któryś z tych produktów?



Pozdrawiam, Ania :) 

Komentarze

  1. nic nie miałam z twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten puder miałam chyba ale to było tak dawno że nie pamiętam czy był fajny xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Twojego denka :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również obserwuję i zapraszam do zaglądania częściej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop