Zakupy 5# z drugiego tygodnia promocji - 49 % w Rossmanie

Cześć Kochani!


Zapraszam dzisiaj na post o najnowszych zakupach z drogerii Rossmann. W drugim tygodniu była promocja na:

  • tusze do rzęs,
  • kredki do oczu,
  • cienie do powiek,
  • eyelinery, 
  • produkty do brwi.

Pokażę Wam kilka rzeczy, które zakupiłam. Do trzech produktów powróciłam, a trzy są zupełnie nowością.

Wydaje mnie się, że te produkty, które zakupiłam są o 1-3  złotych droższe niż przed promocją.


Zapraszam serdecznie! 




Tusz do rzęs Volume Celebrities Eveline Cosmetics 8 ml (nowość)

cena regularna: 16,49 zł

cena po rabacie: 8,40 zł



Tusz do rzęs pogrubiający, stymulujący wzrost rzęs Growing Lashes Wibo 8g 

cena regularna: 10,99 zł

cena po rabacie: 5,60 zł



Brązowy żel stylizujący do brwi Eyebrow Stylist Wibo 6 g 

cena regularna: 9,79 zł

cena po rabacie: 4,99 zł




Kremowy matowy cień do powiek ColorTattoo Creme de Rose 91 Maybelline (nowość)

cena regularna: 25,69 zł

cena po rabacie: 13,10 zł




Automatyczna kredka do oczu Mini - me eye liner 040 Eucalyptus Miss Sporty

cena regularna: 9,29 zł

cena po rabacie: 4,73 zł



Automatyczny trwały, żelowy eyeliner Studio Lash Designer Gel 24 HR Miss Sporty (nowość)

cena regularna: 12,29 zł

cena po rabacie: 6,26 zł


PODSUMOWANIE:

Razem - cena regularna: 84,54 zł

Razem - cena po rabacie: 43,08 zł


Zaoszczędziłam: 41,46 zł




Jakie cudowności złapałyście na promocji? 




Pozdrawiam, Ania :) 

Komentarze

  1. Ja mam 3 produkty paletę z wibo tusz i eyeliner z miss porty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę dorwania palety cieni! :) I czekam na pełną recenzję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop