Zakupy 1#

Witam, dziś post o najnowszych zakupach kosmetycznych :)

1) Łagodzący płyn micelarny Sensitive Vegetal 200ml Yves Rocher- kupiłam już 2 buteleczkę, świetny! Kupiłam za 15,60 zł w sklepie stacjonarnym Yves Rocher.


2) Olejek pod prysznic z melonem i gruszką Isana 300ml - uwielbiam. Zakupiony w Rossmanie za cenę 3zł.


3) Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem askorbinowym  przeciw podrażnieniom 500ml Ziaja- zawsze wracam.  Zapłaciłam około 7 zł w Naturze.

4) Kuracja wybielająca (skóra z przebarwieniami): krem wybielający ochronny na dzień SPF 20, Ziaja Med 50 ml- zapłaciłam w sklepie stacjonarnym Ziaji 12zł. Jest to moje 3 opakowanie.


5) Jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom pod oczy i na powieki 50+ Ziaja 15 ml- kupiłam produkt z polecenia, podobno zawiera pigmenty beżowe, przykrywające cienie pod oczami. Zakupiłam w sklepie Ziaji za 11,90 zł.

6) Pro - regenerująca błyskawiczna maseczka żelowa do każdego typu cery, również wrażliwej, Bio hyaluron 4D Eveline Cosmetics. Zakup za 2 zł w Rossmanie.


7) Gumki do włosów bez blaszki 30 sztuk New Yorker. Kupiłam w 11,90 zł


To by było wszystko :) Miłego dnia!

Pozdrawiam, aniuska1807 :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop