6 faktów o mnie

Cześć! Dzisiaj przychodzę z postem, w którym opowiem trochę o sobie. Zapraszam do czytania :)

1) Mam na imię Ania :)


2) Jestem zodiakalnym rakiem - łatwo ulegam wzruszeniu, jestem bardzo wrażliwa na piękno, słowa i muzykę.


3) Uwielbiam śpiewać i tańczyć!! I to nie byle jak :P


4) Rzecz bez, której nie mogę wyjść z domu to długopis. Wtedy, gdy go zapomnę jest mi najbardziej potrzebny.


5) Boję się strasznie burzy, gdy tylko usłyszę grzmoty to najchętniej bym nie wychodziła wtedy ani z zaciemnionego pokoju ani z domu.


6) Brzydzę się dotykać ryb (ten ich śluz na łuskach doprowadza mnie do histerii), a jeść uwielbiam! Dziwne, ale prawdziwe,


Pozdrawiam,
aniuska1807 :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop