Projekt denko 2/2016

Witam!

To drugi projekt denko, który publikuję w tym miesiącu. Postanowiłam, że projekt denko będzie się pojawiał na moim blogu 2x w miesiącu. Osobiście wolę, gdy projekt denko jest mniejszy - wtedy recenzja jest dokładna i rzetelna :) 

Legenda:
Kupię ponownie.
Może kupię.
Na pewno nie kupię.


Zapraszam dziś na małą porcję zużytych opakowań :)



Peeling myjący wygładzający z gruszką Joanna Naturia 50 ml - pięknie pachniał, na moją skórę dobrze działał. Dla mnie był wyśmienity, aż chciałoby się go zjeść. Ładnie się pienił, był wydajny i tani. Są różne wersje zapachowe i kolorystyczne - do wyboru do koloru. Kupię ponownie!

Żel peelingujący Bali Bebeauty 300ml - dla mnie znacznie lepszy niż Joanna Naturia. Drobinki miał znacznie mniejsze, bardziej ostre. Zapach nie przypominał w ogóle awokado tylko gruszkę. Nie stosowałam go do codziennego użycia, bo moja skóra jest dość wrażliwa. Był bardzo wydajny, dobrze ścierał martwy naskórek (po użyciu skóra jest gładka). Zapach produktu po umyciu zostawał długo w łazience. Kupię!



Płyn do higieny intymnej łagodzący Ziaja Med (z kwasem mlekowym i prowitaminą B5) 200ml  - płyn o rzadkiej konsystencji, nie podrażniający. Czasem użyłam też jako żelu do mycia twarzy, spisywał się świetnie. Zapach delikatny, ale dość dziwny. Kupię! 




Krem do rąk - intensywna regeneracja (skóra szorstka) Lirene 100ml - dobry krem, wydajny. Nie pozostawiał lepkiej warstwy na skórze, mimo obecności w składzie oleju mineralnego. Pod koniec używania jego zapach zaczął mnie męczyć. Może wrócę. 


Pasta do zębów Sensodyne Proszkliwo Delikatne Wybielanie 75 ml - po niej bolały mnie zęby i dziąsła :( Nie dało się nią dokładnie umyć zębów. Nie wybielała zębów, nawet o pół tonu. Zero odświeżania. Niewydajna, droga. Okropna! Nie dajcie się złapać reklamom. Ja dałam i okropnie żałuję!   



Gąbeczki do zmywania makijażu Calypso - dostępne w Rossmanie. Idealne były do mycia twarzy żelem, delikatnie przy tym masowały skórę. Dobrze sprawdzały się do zmywania maseczek. Po 3 miesiącach używania wymieniam na nowe. Nie podrażniały twarzy. Ułatwiały mi codzienną pielęgnację twarzy. Rewelacja! Kupię :) 



Perfumetka nr 043 for woman 22 ml - kupiłam na stronie Perfumerii Neness za 12 złotych. Była odpowiednikiem perfum Dolce&Gabbana Light blue. Wydajna, tania. Jedno psiknięcie wystarczyło, by uwidocznić siebie w otoczeniu. Zapach długo utrzymywał się na włosach i ubraniach. Na ciele troszkę gorzej. Naprawdę szczerze polecam! Kupię :) 




Nail expert base & top coat glossy nails Miss Sporty 8 ml - dostępny w Rossmanie. Bardzo wydajny, nie zmieniał konsystencji. Produkt był dość rzadki. Stosowałam go jako bazę (idealnie chronił płytkę paznokcia przed odbarwieniem) i jako top coat (nadawał cudowny połysk paznokciom). Ładnie pokrywał, nie robił prześwitów. Kupię!


Ampułka 14 dniowej terapii wzmacniającej Marion 7 ml - używałam wedle swojej modyfikacji, a nie tak jak zaleca producent (czyli 1x na 2 tygodnie). Włosy po użyciu ampułki lepiej się rozczesywały. Zawartość ampułki zużyłam na 2x. Włosy na końcach były delikatne w dotyku. Ampułka nie obciążyła włosów, mimo tego że moja skóra głowy ma tendencję do przetłuszczania się




Próbka kremu na dzień 50+ Kolastyna - krem zawiera SPF 10. Próbka starczyła mi na tydzień codziennego porannego używania. Skóra była ładnie rozświetlona i napięta. Dobrze się sprawdzał pod makijaż. 


Ilość zużytych opakowań: 9

Ilość zużytych próbek: 1



A jakieś z tych produktów Wam się sprawdziło?

Pozdrawiam,
aniuska1807 :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop