Pianka do golenia z alantoiną i D - panthenolem zapach konwaliowy Venus

Witajcie kochani :) 

Dziś zabieram Was do recenzji pianki do golenia marki Venus. Kocham ją i nienawidzę, jeśli macie podobne odczucia.

Zapraszam do czytania :)




ZAPACH:  mocny, przytłaczający, konwaliowy

FORMUŁA: gęsta piana

POJEMNOŚĆ: 200 ml

WAŻNOŚĆ OD OTWARCIA: data lipiec 2017 r.

OPAKOWANIE: duże, poręczne, stojące, po naciśnięciu przycisku wydostaje się odpowiednia ilość produktu

KOLOR: jaśniutki fioletowy

CENA: około 8 złotych

DOSTĘPNOŚĆ: drogerie Natura



Opis producenta: Pianka do golenia  dla Pań z alantoiną i D - panthenolem o zapachu konwalii Venus.

Zapewnia łagodne i dokładne golenie, zarówno nóg, jak i delikatnych obszarów pach i bikini. Formuła pianki chroni skórę przed podrażnieniami i wspomaga proces odnowy po goleniu.
Alantoina działa regenerująco, posiada silne właściwości łagodzące, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenia skóry. Formuła nie zawiera parabenów.

Sposób użycia: przed użyciem wstrząsnąć. Na uprzednio zwilżoną skórę wydozować odpowiednią ilość produktu, rozprowadzić dłonią równomiernie na skórze. Golić przy użyciu nożyków do golenia. Spłukać ciepłą wodą, osuszyć skórę. Dla pełnej pielęgnacji ciała zaleca się zastosowanie balsamu do ciała. 





UWAGA! 
Pojemnik pod ciśnieniem: chronić przed słońcem i nagrzaniem powyżej temperatury 50 stopni Celcjusza. Nie przekłuwać ani nie spalać także po zużyciu. Nie rozpylać nad otwartym płomieniem lub żarzącym się materiałem. Nie przechowywać w pobliżu źródeł zapłonu - nie palić tytoniu. Chronić przed dziećmi. 

Produkt przebadany dermatologicznie. 

Produkt polski, wyprodukowany przez markę Pharma CF.





MOJA OPINIA

Zalety produktu:
  • cena;
  • dostępna;
  • konsystencja (gęsta, nie spada)
  • ładnie zmiękcza włoski i ułatwia golenie;
  • wydajna;
  • wygodny, niezacinający się przycisk;
  • łagodzi podrażnienia po goleniu.
Wady produktu:
  • zapach (bardzo męczący);
  • czasem za dużo wydostaje się produktu;
  • przy częstym użytkowaniu może wysuszać.
Ocena: 3,5/5


Może i tania i dobra, ale według mnie odżywka, czy żel pod prysznic znacznie lepiej dają sobie radę.


Jaka jest Wasza opinia, mieliście ten produkt?


Pozdrawiam,
aniuska1807 :) 

Komentarze

  1. Miałam kiedyś taką piankę i chyba było ok. Piszę chyba ponieważ było to dawno temu i szczerze to nie pamiętam. Teraz nie używam żadnych pianek ani plastrów czy innego typu produktów do depilacji, tylko piankę do włosów, maskę lub po prostu wodę i maszynkę, czasem depilator ale maszynką jest szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta jeszcze się nie skończyła, ale jest już na dnie. Marzę o tym, by jej powiedzieć: "bye, bye" :P
      Odkąd zainwestowałam w maszynkę do golenia dla kobiet to pianki omijam szerokim łukiem.

      Czy pamiętasz zapach tej pianki? Czy wywoływał u Ciebie ból głowy? U mnie się to niestety zdarza :(

      Usuń
  2. Też miałam kiedyś tą piankę :) na początku uwielbiałam ten zapach ale później masakra :) i u mnie problem jest taki że mam sztywne i czarne kłaki na nogach i gole nogi częściej niż niektóre moje znajome :) najlepiej u mnie się sprawdził męski żel do golenia z gillette (podbierałam mojemu facetowi) :) i takie też mam maszynki bo te damskie nie zdały u mnie egzaminy ;/. Ogólnie nie byłam zadowolona z tej pianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta pianka na początku może i pachniała ładnie,w związku z jej wydajnością ten zapach jest przytłaczający. Podbierane mężczyźnie w sekrecie są najlepsze :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop