Projekt denko 5/2017

Cześć Kochane!


Ostatni post o tym tytule ukazał się w maju. W te miesiące, które nie obfitowały w posty również prowadziłam tą akcję dla samej siebie.
Obecnie śmiem twierdzić, że moje kosmetyczne klamoty nieco się uszczupliły. Jak wchodzę do drogerii nie dostaję już oczopląsu od pokus cudeniek kosmetycznych.
Ta faza już jest za mną, w tej chwili obowiązuje faza zużywania i oszczędzania.

Zapraszam serdecznie do czytania ☺


Legenda:

Kupię ponownie.
Może kupię.
Na pewno nie kupię.




Kremowy żel pod prysznic Keep Calm Isana 300 ml - żel o kremowej średnio gęstej konsystencji. Zapach niechemiczny. Kosmetyk wydajny i tani.

Żel - peeling do mycia twarzy do skóry mieszanej i tłustej 2 w 1 Lovena 150 ml - bardzo zły produkt. Chemiczny zapach, żelowa glutowata formuła z drobinkami. Pozostawiała uczucie klejenia się na twarzy. Po wielokrotnym opłukiwaniu wodą buzia była ściągnięta i bardzo swędząca.

Aktywne serum nawilżające Super Power Mezo Serum Bielenda 30 ml - przeźroczysta i bardzo wodnista formuła. Początkowo byłam zachwycona, lecz moje oczekiwania uległy zmianie. Wielokrotnie powodował zaczerwienienie na twarzy i świąd. Podkreślał niewielkie blizny na twarzy.

Pomadka ochronna wiśniowa Fruity Shine Nivea 4, 8 g - zapraszam do recenzji TUTAJ




Maska anty - stress z glinką żółtą Ziaja 7 ml -  rozświetlała delikatnie buzię, niwelowała zmęczenie i szary odcień skóry.  Starczyła mi na 2 aplikacje.

Regenerujący krem do rąk Linum Emolient Dermedic 100 g - zapraszam do recenzji TUTAJ

Hialuronowe płatki pod oczy Hialuronic Prestige Solutions 1 para - płatki posiadały zabarwienie złote. Bardzo były nasączone preparatem. Nawilżyły skórę pod oczami, niwelowały w niewielkim stopniu zasinienia okolic oczu.





Odżywka odbudowująca do włosów zniszczonych Nature Moments Schauma Schwarzkopf 200 ml - kiepska. Po jej spłukaniu trudno było rozczesać włosy. Nie były zregenerowane. Powodowała bardzo silną reakcję alergiczną. W postaci swędzącej, łuszczącej się skóry głowy w okolicy potylicy. Zalecam unikać.

Chusteczki nawilżające z naturalnymi olejkami i alantoiną Tibelly 80 sztuk - nie posiadały przyjemnego zapachu wręcz śmierdziały starą skarpetą. Kilka razy przetarłam nimi czoło i szyję => wysypka ropna z którą do tej pory się borykam.


Ilość pełnowymiarowych produktów: 9


Ilość próbek: 0



Jakie są Wasze opinie o tych produktach?



Pozdrawiam, Ania :)

Komentarze

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów. Chętnie wypróbowałabym żelu pod prysznic z Isany. Nie miałam jeszcze żadnego z produktów do mycia ciała z tej marki. Maseczki do twarzy Ziaja są dobre chociaż tej nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę jesteśmy na tym samym etapie co do kupowania, oszczędzania itd :)
    Pozdrawiam :) ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Tusz do rzęs pogrubiająco - stymulujący wzrost rzęs Growing Lashes Wibo