Szampon do włosów farbowanych lub z pasemkami Ultimate Colour Gliss Kur Schwarzkopf

Cześć Kochani!

Jak widzicie przychodzę dzisiaj z kolejną recenzją szamponu. Od ponad roku mam "szał" włosowy - staram się jak najbardziej odżywić moje włosy suche na końcach oraz zmniejszać wytwarzanie sebum w okolicach skalpu. Na ten produkt wpadłam przypadkiem w drogerii Natura, gdy już zużyłam szampon z Farmony opisywany w tym poście - zapraszam serdecznie  TUTAJ 

Od ponad 3 lat nie farbuję włosów, nie rozjaśniam, Latem chronię przed promieniami słonecznymi. Zimą najbardziej jestem w stanie je odżywić. 

W innym poście chciałabym opisać Wam moje włosy i sposoby na odżywianie ich. 




ZAPACH: przyjemny aromat luksusowych perfum, w późniejszym czasie bardzo męczący

FORMUŁA: gęsta

POJEMNOŚĆ: 400 ml

DATA OD OTWARCIA: 12 miesięcy

OPAKOWANIE: wykonane z twardego plastiku, bardzo estetyczne, widać zużycie produktu

KOLOR: perłowy

CENA: około 15 złotych







Opis producenta: Szampon do włosów farbowanych lub z pasemkami Ultimate Colour Gliss Kur Schwarzkopf:
  • regeneracja i zamkniecie koloru we wnętrzu włosa; 
  • długotrwała ochrona koloru;
  • piękny blask.

Pielęgnacja koloru, ochrona i piękny blask - został opracowany, aby na długo zapewnić piękno koloru włosom farbowanym. Zapewnia ochronę koloru aż do 10 tygodni oraz olśniewający blask.







Skuteczna formuła szamponu - z regenerującym serum oraz filtrem UV regeneruje włosy oraz zamyka kolor w ich wnętrzu. Zapewnia optymalną ochronę przed blaknięciem i wypłukiwaniem się koloru – aż do 10 tygodni*.
*przy regularnym stosowaniu


Sposób użycia: wmasować delikatnie w mokre włosy. Dokładnie spłukać.






Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Benzophenone - 4, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, PEG - 7 Glyceryl Cocoate, Disodium Cocamphodiacetate, Cocamide MEA, odium Benzoate, Citric Acid, Polyquaternium - 10, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Castor Oil, Parfum, PEG - 120, Methyl Glucose Dioleate, Mica, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Propylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, CI 77891.



MOJA OPINIA

Zalety produktu:
  • posiada intrygujące czerwone "wdzianko";
  • wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać pianę;
  • jest wszech obecnie dostępny;
  • nie trzeba używać po nim odżywki (dotyczy tylko włosów cienkich ze skłonnością do przetłuszczania;
  • dobrze wypłukuje się z włosów;
  • nie daje uczucia dyskomfortu, np. swędzenia skóry głowy;
  • nie powoduje łupieżu;
  • zapach szamponu utrzymuje się na włosach;
  • włosy są czyste przez ponad 2 dni;
  • nadaje delikatną objętość włosom.

Wady produktu: 

  • niedokładne wypłukanie szamponu może spowodować delikatne podrażnienie okolic potylicy;
  • zapach po dłuższym użytkowaniu staje się męczący; 
  • użyty z odżywką potrafił obciążyć włosy - efekt przyklapniętych i przetłuszczonych kosmyków. 



Ocena: 4/5


Mam wrażenie, że jest to dość średni szampon dla włosów cienkich z tendencją do przetłuszczania. Nie posiadam obecnie włosów farbowanych, więc nie jestem w stanie ocenić ochronę i podkreślenie koloru kosmyków. 

Jedynym wielkim minusem jest mocny, męczący zapach. 




Znacie ten szampon? Używaliście? 



Pozdrawiam ciepło, Ania :)

Komentarze

  1. Bardzo rzadko sięgam po produkty Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam ich odżywek i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich produkty uwielbiam - szczególnie wersję różową z płynnym jedwabiem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop