Róż do policzków z kolagenem i witaminą E Smooth Wear Blusher Wibo

Witam Was Kochane!

Od kiedy zaczęłam używać różu moja cera wygląda lepiej nie jest taka zmęczona, poszarzała. Wręcz nabiera kolorytu. Często używam go tylko na puder do twarzy kiedy mam gładką cerę bez wyprysków. To mój drugi róż i jedyny róż jaki posiadam. 

W ubiegłym roku ukazała się recenzja różu z Lovely: zapraszam serdecznie - TUTAJ . 




ZAPACH: róż całkowicie bezzapachowy

FORMUŁA: prasowana

POJEMNOŚĆ: 0,3  ml

WAŻNOŚĆ OD OTWARCIA: 12 miesięcy

OPAKOWANIE: estetyczne, poręczne, wykonane z cienkiej jakości plastiku, które łatwo może ulec deformacji

KOLOR: nr 6

CENA: około 10 złotych

DOSTĘPNOŚĆ: drogerie Rossmann, sklep internetowy Wibo.




Opis producenta: Prasowany róż do policzków z jedwabiem, wit. E i kolagenem. Bogata formuła o matowym wykończeniu wpływa na poprawę wyglądu i kondycji skóry. Wyraźnie eliminuje oznaki zmęczenia. Rozświetlona cera pełna blasku, koloru i świeżości gwarantowana.




Skład: Talc, Mica, Polyethylene, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Silk, Maltodextrin, Hydrogenated Polyisobutene, Palmitic Acid, Silica, [+/-]: CI 77163, CI 77891, CI 15850, CI 16035, CI 75470, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 45410, CI 19140.


MOJA OPINIA


Zalety produktu:
  • produkt bezzapachowy;
  • łatwo nakłada się go na gąbeczkę czy pędzel;
  • występuje w przystępnej cenie;
  • ma dobrą pigmentację, która utrzymuje się na policzkach (kolor nie blaknie w ciągu dnia);
  • Wibo posiada szeroką gamę kolorystyczną;
  • produkt jest bardzo wydajny;
  • nie pyli się podczas nakładania.

Wady produktu:
  • szkoda, że jest tylko dostępny stacjonarnie w Rossmannie;
  • szybko się kruszy.


Ocena: 5/5 



Idealny róż dla osób początkujących, używam go codziennie od pół roku i nie widać zużycia. Gdy się mi się pokruszył, odratowałam go spirytusem spożywczym i ręcznikiem papierowym - stąd wzorek na produkcie. 



Używacie róży do policzków? 



Pozdrawiam ciepło, Ania :)

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam różu do policzków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony róż :) mam właśnie ten i jeszcze dwa a dokładniej ten z nr 2 i 4 :). Ale ten jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop