Lip gloss matowy do ust z formułą długotrwałą Lovely

Witam :) Dzisiaj pojawi się recenzja rozsławionego na polskim Youtube i na blogosferze produktu marki Lovely :) Przyznam się, że kupiłam go pod wpływem chwili, nawet nie czytałam o nim recenzji, nie oglądałam filmików. 
Jak to u kobiet zwykle bywa, gdy mamy zły humor to zakupy są wybawieniem. Kupiłam go w Rossmanie w Manufakturze Łódzkiej. 

Zapraszam do czytania :)




ZAPACH: przyjemny, nie wyczuwam chemicznego aromatu

FORMUŁA: gęsta

POJEMNOŚĆ: 6 ml

WAŻNOŚĆ OD OTWARCIA: data grudzień 2017 rok

OPAKOWANIE: higieniczne, z aplikatorem

KOLOR: nr 1; brudny, zgaszony róż

CENA: około 9 złotych


Opis producenta: Trwała matowa pomadka do ust z aplikatorem Lovely Extra Lasting. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. 

Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację szminki/błyszczyka, a nowoczesna formuła Long Lasting zapewnia makijaż na wiele godzin. 



















Dostępne są trzy odcienie: lekkiego różu, przyciągającej czerwieni i pastelowego brązu.

Produkowany przez markę Wibo. 
Produkt polski.

Skład: Isododecane, Dimethicone, Silica Dimethyl Silylate, Synthetic Wax, Paraffin, Stearalkonium Bentonite, Cera Alba, Polybutene, Nylon-6, Parfum, Phenoxyethanol, Aqua, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Citral, Geraniol, Limonene, [+/-]: CI 77019, CI 77891, CI 15850, CI 77492, CI 77499.




MOJA OPINIA


Zalety produktu: 
  • utrzymuje się na ustach do 5 h;
  • znacznie lepiej wygląda, gdy pod ten produkt zaaplikuję pomadkę ochronną to również wpływa na dłuższe utrzymywanie się produktu;
  • ma przyjemny zapach;
  • piękny kolor;
  • cena.
Wady produktu: 
  • trzeba go dużo nałożyć, by uzyskać fajny efekt;
  • podkreśla suche skórki;
  • trochę wysusza usta;
  • potrawy zawierające tłuszcz rozpuszczają pomadkę przez co może się nierównomiernie "zjadać";
  • mała gama kolorystyczna;
  • po zaaplikowaniu zostawia uczucie lepiących się ust.
Ocena: 0,5/5


Mimo wymienionych przeze mnie wad to i tak kupiłabym ten produkt ponownie - za tę cenę, jakość i polską markę. 

Czy widzicie w nim jakieś wady? Jeśli tak, to jakie?


Pozdrawiam, 
aniuska1807:)

Komentarze

  1. Nie miałam nigdy tego produktu ponieważ nie używam takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że wcześniej też nie używałam takich produktów :)

      Usuń
  2. Szkoda, że podkreśla suche skórki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale i tak polecam. Zwłaszcza jeśli potrzebujesz produktu, który będzie się długo utrzymywał na ustach. Tego nie mogę mu zarzucić, w tym jest świetny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jest to dla mnie motywacja do dalszego rozwoju:) Odwiedzam każdego - kto pozostawi po sobie ślad!

Popularne posty z tego bloga

TAG: Too much information

Projekt zero - omówienie 12 etapów czyszczenia toaletki z kosmetyków.

Masło do ciała o zapachu rózowego grejpfruta The Body Shop